ADV: Cursus Succesvol Implementeren Online Community

16 november 2008, 14:28

De onstuimige groei die sociale netwerken zoals Hyves en LinkedIn doormaken, betekent dat organisaties steeds meer rekening moeten houden met de kansen die een (eigen) community als platform biedt. Denk aan: adverteren, werving, communicatiemogelijkheden, binding met gebruikers. Wat is de achterliggende verklaring voor de groei? Wat zijn de verwachtingen? Wat zijn ontwikkelingen in het buitenland? Hoe zet je een eigen netwerk op? En vooral: wat werkt wel, wat niet en waarom?

Samen met experts als Lode Broekman en Erwin Blom organiseert Marketingfacts Academy op 16 december in het Digitale Communicatie Lab Arnhem (DCLA) de exclusieve cursus ‘Succesvol implementeren van een online community’.

Er is ruimte voor max. 8 deelnemers en we hebben nog een paar plekken over dus als je interesse hebt, wees er snel bij!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!