Laatste kaarten Mobile Monday geveild voor KWF Kankerbestrijding
Maarten Lens-Fitzgerald (aka Dutchcowboy), vecht al maanden tegen kanker. Al dan niet bewust zorgt hij met zijn manier van communiceren over zijn behandeling, dat de mensen om hem heen bewuster gaan nadenken over de toekomst van gezondheidszorg. Ik lees, zie en hoor dingen die ik tot voor kort niet wist. Soms neem ik de tijd om zijn video’s te bekijken, maar meestal zijn het de korte dagelijkse berichtjes via Twitter die me op de hoogte houden van zijn ontwikkeling.
Zo liet Maarten me dit weekend weten dat ze voor Mobile Monday de laatste 10 kaarten voor het komende event op 1 september veilen voor een goed doel. De opbrengst van de kaartverkoop gaat naar KWF Kankerbestrijding. De reguliere toegangskaarten voor het event waren binnen korte tijd al vergeven. Wie nog naar MoMo #7 wil kan dus nog meebieden op de 10 speciale toegangskaarten. De veiling loopt tot vrijdag 29 augustus 12.00 uur!
Wat een schrik: ben maandenlang van de radar geweest en lees nu voor het eerst over Maarten’s enorm nare situatie. Heel veel sterkte, uiteraard en zal meedoen aan de kaartenactie – ook vanwege het algemene doel, maar toch heel erg vooral om daarmee indirect jou een hart onder de riem te steken. Ik zal je blog volgen – weet je (op afstand) gesteund…
Had ook al geboden maar zie dat je mij inmiddels hebt overboden Paul; ga ik wel voor één van die andere kaartjes 😉
@Marco: Toen ik er op bood, stond er nog geen bod – zocht juist naar een kaartje waar ik niemand zou overbieden. Was dus niet bedoeld, en al helemaal niet persoonlijk bedoeld 😉
@Paul: dan zal ik wel op een andere kaart hebben geboden; ben zelf niet zo heel aktief op marktplaats dus moest ook even uitzoeken hoe eea werkte!
Maarten, Ik ken je alleen van afstand: MoMo, SPRX. Maar wil je toch heel veel kracht toewensen.
p.s. Ik heb al een MoMo kaartje, ik zal een donatie aan het KWF doen. Goeie actie zo’n veiling voor het goede doel. Hou je haaks!!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!