Vint Cerf (Google) over opinieleiders en merken

6 juni 2008, 04:06

Zelf vind ik het wel prachtig, als hij praat: Vinton Gray ‘Vint’ Cerf, Chief Internet Evangelist bij Google. En als hij dan ook nog in een paar minuten interessante opmerkingen maakt over social media, sociale groepen, opinieleiders en advertising in relatie tot merken, dan lijkt het al snel op interessant materiaal. Het interview is gemaakt door Ogilvy, gehouden in Singapore, op 22 mei alweer, en duurt 3:49 minuten (via: Trevor Cook, tip van Paul).

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    diederick

    Het zou leuk zijn de beste man eens te horen praten over nieuwe zoektechnologie. Oude advertentiemodellen toepassen op het internet vind ik nou niet zo heel spannend.


    23 juni 2008 om 17:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!