ADV: TCD 2008 in de Jaarbeurs Utrecht

9 april 2008, 04:50

TCD in de Jaarbeurs UtrechtOp 22, 23 en 24 april worden de Thuiswinkel-, Contactcenter– en Direct Marketing vakbeurzen samen georganiseerd in de Jaarbeurs Utrecht onder de vlag TCD 2008.

Het thema van de TDC Vakbeurs van dit jaar is “dichterbij dan ooit”. In drie congreszalen geven nationale en internationale sprekers dagelijks zicht op de laatste ontwikkelingen op het gebied van Thuiswinkelen, Contactcenters en Direct Marketing. Er vinden tevens ronde tafelgesprekken plaats en er is gelegenheid tot netwerken op een dagelijkse borrel. Alle Marketingfactsbloggers hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen voor een bloggerslunch op 22 april.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts. Zie colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Kreeg vandaag ook persbericht in handen waarin de volgende aanvullende info:

    (…) TCD is met drie beurzen, 80 kennissessies, twee award-avonden, tal van netwerkborrels en 200 toeleveranciers veruit het grootste evenement van de Benelux, voor marketeers, webwinkeliers en contactcenters. Al acht jaar lang doet de organisatie haar best om voor u een aanbod qua kennis, toeleveranciers en netwerkmogelijkheden neer te zetten. En ook dit jaar zijn er weer hoogtepunten. Een aantal aanraders:

    – De Freitag-case, een must voor iedereen die online verkoopt. Deze hippe tassenfabrikant vertelt het succes van de webwinkel. Op woensdag van 13.00 – 14.00 uur.

    – De winnaar van de Thuiswinkel Award Vakprijs Hema komt ‘de Hema-geheimen’ vertellen. Op dinsdag van 12.00 -13.00

    – Colin Shaw, schrijver van de bestseller ‘DNA of the customer’, weet alles over customer experience: waarom is een klant blij met een bedrijf en wat voor experience hoort daar precies bij. Op donderdag van 13.00 – 14.00 uur.

    – Marianne Robben, zij heeft net een boek geschreven waarin ze alle professoren op marketing heeft geïnterviewd over hun visie op het vak. Dit verhaal komt ze voor u presenteren.

    – Herman de Blijker, de bekendste kok en horecaondernemer van Nederland gaat in een spannende keynote-sessie zijn ervaring met klanten vertalen naar uw bedrijf. (…)


    9 april 2008 om 18:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!