ADV: Van e-mailpublishing naar e-mailmarketing
Veel bedrijven zien e-mailmarketing helaas nog als een goedkoop alternatief voor het verzenden van hun reclameboodschap. Jammer, want mits goed uitgevoerd, is het een effectieve vorm van zakelijk relatiemanagement.
De beginfase van e-mailpublishing is het fundament voor goede e-mailmarketing. Bijna elk bedrijf moet beginnen met deze fase van éénrichtingsverkeer waarin de content centraal staat. Na verloop van tijd moet – op basis van de verkregen resultaten en eigen inzicht – dan de omslag naar e-mailmarketing worden gemaakt.
Van een lineair naar een interactief proces. “Er komt een machinerie op gang”, volgens Sander van der Blonk van RapidSugar. En vragen: ‘Welke gegevens verkrijg je via de interactie met de klant via e-mailingen en wat kun je daarmee tijdens vervolgstappen? Welke criteria moeten worden gehaald?’
Sander geeft adviezen tijdens een kleinschalige (middag)workshop op 23 april a.s. bij Media Plaza in de Jaarbeurs Utrecht. De laatste ontwikkelingen, kansen en gevaren.