ADV: Media Distribution Day: Wie beheersen straks welke kanalen?

18 maart 2008, 06:00

{title}Ooit was het Kabelcongres een begrip, maar de tijden én de markt zijn veranderd. Binnenkort komt vanuit politiek Den Haag een zogeheten Distributiebrief die vergaande consequenties kan hebben. Broadcast Press speelt daar op in door, in nauwe samenwerking met Peter Jelgersma, op 26 maart een nieuw initiatief te lanceren: Media Distribution Day.

Een congres onder dagvoorzitterschap van voormalig D66-Kamerlid en mediawoordvoerder, thans zelfstandig consultant Bert Bakker en ex-OCW-directeur Media, Letteren en Bibliotheken Harry Kramer, tegenwoordig adviseur voor informatie- en media-ontwikkelingen.

Alle betrokkenen bij mediadistributie geven hun visie en gaan met elkaar én met u in debat. Hoe zien de infrastructuuraanbieders hun eigen en elkaars positie? Wat is de rol van de ministeries van EZ, OCW en de programma-aanbieders? En wat willen de toezichthouders? Voorafgaand aan de paneldiscussie politiek is er een video-interview met staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken.

Kabelmaatschappijen, etherpartijen, satellietaanbieders, politici, overheidsorganen, omroepen, ze komen allemaal aan bod om u helemaal bij te praten over de ‘Informatie- en communicatie-infrastructuur in de komende decennia’. Kijk voor meer informatie of inschrijven op www.mediadistributionday.nl

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!