VODW Marketing lanceert inspiratieblog FuturEyes
Wat nu precies de reden is weet ik niet maar het is opmerkelijk hoeveel vernieuwende marketingblogs ik de laatste weken heb toegevoegd aan mijn lijstje. Zo hebben weblogs als Cc:live (Crossmarks) en Flitter zich recentelijk aangemeld bij de Marcom Top 100 en is Erwin van Lun’s Mensmerk.nl in een nieuw jasje gestoken.
Afgelopen week was ik weer eens op bezoek bij VODW Marketing in Leusden waar ik sprak met Marinde van Leeuwen en Maton Sonnemans over de vandaag gelanceerde inspiratieblog FuturEyes.
Achter de schermen maken de consultants van VODW Marketing al langer gebruik van deze inspiratieblog maar vanaf vandaag stelt men de weblog ook open voor publiek. FuturEyes biedt een overzicht van inspirerende commerciële concepten die consultants van VODW Marketing wekelijks aanvullen met nieuwe ‘spots’ die zij in de markt signaleren. De concepten op de site worden gekoppeld aan consumententrends, branches en marketingthema’s.
Het idee om alle kennis in een weblog voor het publiek toegankelijk te maken is ontstaan toen VODW Marketing in 2006 een onderzoek naar corporate weblogs uitvoerde. Uit dit onderzoek bleek dat het hebben van een corporate blog positief wordt gewaardeerd en bijdraagt aan de expertise en een innovatief imago. Dit vormde de bevestiging om door te gaan met het opstarten van een eigen inspiratieblog.
Ik heb niet alle postings bekeken maar de weblog ziet er goed en interessant uit. Marinde, Maton en alle andere bloggers van VODW gefeliciteerd met het opengaan voor het publiek en heel veel plezier en succes!
Opzet goed, vormgeving verzorgd, inhoud erg interessant.
VODW gefeliciteerd, het doel is bereikt -> erg inspiratievol!
Veel unieke content die ik nog nergens ben tegengekomen, ondanks de vele marketingblogs. Zou leuk zijn om te volgen hoe de concepten het over een jaar doen.
Anke & jeroen,
Bedankt voor jullie positieve reacties.
Helemaal goed om te horen dat er veel unieke content op staat 🙂
We doen natuurlijk ons best om nieuwe concepten te spotten die niet al overal geplaatst zijn, maar …inspirerende concepten die al door anderen zijn gespot nemen we toch mee. Zo bouwen we een mooie complete inspiratie-database op.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!