Bol.com op zoek naar domste student van Nederland


Bol.com is op zoek naar de domste student van Nederland, want hoe dommer je bent hoe meer studieboeken je nodig hebt. De domste student van Nederland ontvangt een persoonlijke bibliotheek ter waarde van 4000 euro.
Een mooie ludieke campagne, waarbij de verkiezingssite tot in de finesses is afgestemd op de domme student. Check de pre-loaders maar eens bij het laden en andere details op de site ;-). De campagne rondom de verkiezing zal zowel online als offline worden aangejaagd. Tijdens de introductiedagen in de studentensteden zullen er ‘Domme Blondjes’ rondlopen die op ludieke wijze promotie maken voor de verkiezing. Mooie campagne uit de keuken van Qi.
Bron: persbericht Bol.com
Ik wil me best dom gedragen en me laten uitroepen tot domste student van Nederland hoor als zij mijn schoolboeken betalen. Met andere woorden: hoe willen ze controleren dat iemand daadwerkelijk dom is?
@Tobias: Klik eens op oefenen en je zult zien dat je nog aardig slim moet zijn om echt dom over te komen 😉
@Angel: Ook leuk, maar mijn voorkeur ligt bij Bol. Met name alle tot in de details uitgewerkte zaken rondom het thema kan ik erg waarderen. Een voorleesfunctie als je alles na het lezen nog niet begrijpt of de uiting als je met Flash uitgeschakeld de site bezoekt etc.
Iemand wellicht nog meer leuke campagnes rondom studenten?
ik ben het natuurlijk helemaal met angel eens, de site van selexyz (gemaakt door the webmen uit apeldoorn) is inderdaad leuker, en nog belangrijker : hij is lekker simpel en laagdrempelig. Ik vind de dommestudentensite wel heel goed uitgewerkt inderdaad, goede humor, dat wel. Maar ik denk dat de doelgroep hier geen geduld voor heeft.
campagnes lijken redelijk op elkaar. ik vind die van http://www.selexyz.nl er goed uitzien en is vel laagdrempeliger. De bol site zit ook goed in elkaar, misschien wel iets meer humor maar ben het met pavlov eens: hebben studenten hier wel geduld voor?Ik denk het niet.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!