RSS is Awesome!

9 april 2007, 17:21

Sage Lewis van WebMarketingWatch.com is een ware RSS evangelist. In bovenstaande video vertelt hij laaiend enthousiast over RSS en waarom jij het ook moet gaan gebruiken. Hoeveel internetters heb jij al kunnen bekeren tot RSS?

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

10 Reacties

    media

    Hilarisch!


    9 april 2007 om 17:39
    mroumen

    Whaha, awesome! 😀


    9 april 2007 om 18:38
    Fred Zelders

    Sjonge! “An Amazing Discovery”. Op zo’n manier evangeliseren? Kom nou!

    Zo gaat het zeker NIET lukken.

    Of ben ik de enige die er zo over denkt?


    10 april 2007 om 05:36
    Karel Kolb

    Ik zie ´m ook niet Fred. Beetje Catharina Keyl in de 5 uur show.


    10 april 2007 om 05:50
    arno

    Zondag nog RSS aan m’n vader uitgelegd, hij leek het te snappen. Ben benieuwd wat er van hem terecht komt als ik er niet naast zit.


    10 april 2007 om 06:54
    media

    @Fred, Karel: neem aan dat jullie wel doorhebben dat het bedoeld is als grap? 😉


    10 april 2007 om 07:34
    Jip

    Hij heeft wel gelijk 🙂


    10 april 2007 om 13:12
    Fred Zelders

    Joh! Wat ben ik DAAR ingestonken zeg!

    Ik had het helemaal niet in de gaten! 😉


    10 april 2007 om 13:16
    Peter Luit

    Grap of niet, er is iets wel iets ‘mis’ met de marketing van RSS. Die oranje knopjes op sites met RSS of XML worden vaak domweg niet begrepen. Als er geen reader is gekoppeld of de browser geen ondersteuning heeft, krijg je in veel gevallen slechts een stuk sourcecode te zien. Wat er dan bij de doorsnee gebruikers gebeurt, laat zich makkelijk raden: wegklikken en gewoon weer doorgaan.

    Ja, het filmpje zal zijn werk niet gaan doen, alleen ‘RSS’ en ‘feed’ schreeuwen zal niet helpen, maar ik kom dagelijsk mensen tegen die ik rustig uitleg wat het is en hoe het werkt. Vreugde alom, als ik ze een paar weken later vraag naar het gemak waarop ze dan een belangrijk deel van ontwikkelingen op hun vakgebied kunnen bijhouden….


    11 april 2007 om 13:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!