Brandgagement gone wrong

28 november 2006, 08:01

Chevrolet Amerika heeft de brandgagement klok horen luiden, maar probeert er nu met een natte dweil geluid uit te slaan: ze propt 14 studenten in zeven geparkeerde Chevrolet AVEO’s, plakt er een Livin’ Large (video-)blog op, geeft die studenten een zooi ‘Big Brother’-achtige opdrachten en hoopt vervolgens dat mensen gaan denken dat die Chevroletjes werkelijk gi-gan-tisch zijn. Maar tja, zo werkt dat natuurlijk niet (zie je al aan de krampachtige glimlach van de winnaar rechts).

Een auto koop je immers niet om te parkeren; alleen daklozen wónen er in. En dat zoiets geen pretje is, zie je aan die studenten die – ondanks hun jeugdige leeftijd – behoorlijk gebroken uit die auto’s strompelen…

(Via frislicht)

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!