Op zoek naar een nieuwe baan?

12 september 2006, 03:36

Het is inmiddels duidelijk dat binnen het vakgebied van interactieve marketing de vraag naar vakmensen veel groter is dan het aanbod. Ik merk dat niet alleen door het enorme aanbod van adverteerders voor een vacatureposting of advertentie op Marketingfacts, maar ook door het aantal persoonlijke vragen die ik bijna dagelijks ontvang.

Nu is Marketingfacts recentelijk al een samenwerking gestart met Staffplanning, maar wellicht is het aardig om eens te kijken of we niet aktief kunnen bemiddelen tussen vraag en aanbod. Ben je op zoek naar een nieuwe baan op het gebied van interactieve marketing, stuur dan een mailtje naar vacatures@marketingfacts.nl met daarin kort wat je achtergrond is en wat voor soort functie je zoekt. Ik garandeer niet direct te reageren maar de kans is groot dat je binnenkort een paar gesprekken kunt voeren.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

11 Reacties

    serge.fenenko@novocortex.com

    @Marco

    Ik zie de laatste jaren een andere trend – mensen beginnen voor zichzelf of verlaten multinationals voor MKB. Kijk maar naar de MF bloggers. Ik zie dus veel meer nut in een platform waar men niet allen kennis maar ook opdrachten en commerciële leads zou kunnen uitwisselen.


    12 september 2006 om 05:17
    serge.fenenko@novocortex.com

    Ik ben al een jaar of drie lid/gebruiker van LinkedIn. Ik word vaak benaderd door headhunters voor een nieuwe baan, maar ik heb nog nooit een lead met iemand uitgewisseld…


    12 september 2006 om 07:06
    arjanintveld

    Serge, ik sluit me bij jou aan. Veel bloggers opereren als freelancer of kleine zelfstandige en hebben meer aan een platform voor uitwisselen van opdrachten, contacten en andere zaken. Een soort marktplaats op marketingfacts.


    12 september 2006 om 09:24
    arjanintveld

    Waarom perse binnen OpenBC? Marketingfacts biedt genoeg mogelijkheden voor een eigen Trusted Group. Vraag is slechts of dat technisch te realiseren is en of die moeite loont.


    12 september 2006 om 10:59
    Kjeld Kahn

    Waarom perse binnen OpenBC? ….. technisch te realiseren is en of die moeite loont.

    Precies waarom het wiel opnieuw maken als het al ergens anders prima is uitgevoerd en geacepteerd?


    12 september 2006 om 11:07
    economie-vacatures

    Nou Marco, een fee van 30% per succesvolle bemiddeling mag ik aannemen of ben je een filantroop?


    12 september 2006 om 11:28
    arjanintveld

    @Kjeld. Ik snap je punt wel, maar het lijkt me juist een aardige feature is om de marketingfacts site mee uit te breiden. Vergeet niet dat mf zelf ook een platform is met een groot aantal leden en reguliere bezoekers. Je zou dan op zijn minst de OpenBC Trusted Group ergens via de mf site toegankelijk moeten maken. Leuker is om zelf een kleinschaliger iets te ontwikkelen voor bloggers en leden van mf. Die kunnen dan zelf kiezen of ze daarnaast ook actief zijn bij OpenBC.


    12 september 2006 om 12:03
    media

    Jeetje, het resultaat na één werkdag: 6 emails waarvan 5 werving & selectiebureaus die wel vacatures hebben als ik mensen ken; en 1 serieuze kandidaat die op zoek is naar een baan. Gaat lekker dus 😉


    12 september 2006 om 16:33

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!