Million Dollar Facade

22 juni 2006, 18:01

Ik geloof er eerlijk gezegd geen barst van, maar ‘t schijnt dat het Sandberg Instituut – naar ‘t idee van de Million Dollar Homepage – haar gevel omtovert in een Million Dollar Facade.

(Via Fresh Creation).

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

6 Reacties

    Martijn

    Carl, als ik het goed heb stond er gisteren een artikel over dit initiatief in Trouw. Als je wil kan ik je het artikel wel mailen.


    22 juni 2006 om 18:34
    Robert de Boer

    € 19,99 per blokje, betekent dus dat bijvoorbeeld Philips (260 * 19,99 =) € 5.197,40 heeft betaald voor deze advertentie? Ik snap het idee ook niet helemaal, gaan ze het gebouw beplakken nadat alle blokjes verkocht zijn? En hoelang hangt je logo er dan? Beetje weinig informatie op die website..


    22 juni 2006 om 18:58
    mangold

    @Martijn: Journalisten van Trouw zijn per definitie natuurlijk goed gelovig 😉

    Ik geloof ’t pas als ik die tegeltjes met m’n eigen ogen zie. En vraag me tegelijkertijd af wat de welzijnscommissie ervan zou denken…


    22 juni 2006 om 19:35
    nikao

    max 16.000 tiles X 19,99 = 319.840,-

    en dan verkopen ze ook nog tiles voor een studententarief van 9,99 ..

    Als het waar is doen ze het obviously niet voor het geld…


    23 juni 2006 om 04:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!