Trends in Kids- en Jongerenmarketing

Trends in Kids- en Jongerenmarketing

Trends in Kids- en Jongerenmarketing

Eerder deze week vond het jaarlijkse congres Trends in Kids- en Jongerenmarketing plaats in Madurodam. Het recent gelanceerde weblog Young Marketing deed daarvan verslag dat hier en hier is te vinden.

Eén van de sprekers was Dennis Hoogervorst van Sanoma Uitgevers Young die in sneltreinvaart door het YoungMentality-model heen ging en tevens nieuwe onderzoeks-resultaten liet zien (zie ook bovenstaand figuur). Chatten/MSN blijft de favoriete bezigheid van jongeren op internet (gemiddeld 65 minuten per dag).


Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Zijn de presentaties ergens te downloaden? Ik heb tot nu toe alleen de jpeg die ook in deze posting staat gevonden.

    geplaatst op
  • Een mooi overzicht met aansprekende activiteiten. Maar hoe ziet nu het gemiddelde profiel eruit van de 'kids'. Dus bijvoorbeeld dagelijks gemiddeld 150 minuten op internet met de top 5 activiteiten..........(zelf in te vullen volgens getoonde overzicht!?). Maar resultaten nodigen zeker uit tot meer willen weten hierover. Dennis goed gedaan.

    geplaatst op
  • @Erik: Het bezoeken van het congres kost 1549 euro en ook een map met handouts krijg je niet voor niets; ik kan me voorstellen dat de organisatie niet alle presentaties online zet. Ik zet later deze week een uitgebreid verslag van het congres op de site van Sanoma Young, wellicht heb je daar iets aan.
    @Edwin: Dit plaatje laat natuurlijk niet het hele verhaal zien, er is meer. Dank voor het compliment. Lang niet gezien btw; alles ok?

    geplaatst op
  • Voor geinteresseerden is er nu een uitgebreid verslag (pdf) beschikbaar van het congres (via: young marketing).

    Voor verslagen van voorgaande jaren kijk op de site van Sanoma Young Online.

    geplaatst op
  • @Dennis: Thanks voor de pdf, precies wat ik zocht. Is inderdaad een uitgebreid stuk geworden, bovenop de stapel voor dit weekend ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.