Tijdens Nima Marketing Day worden, net als vorig jaar, de uitkomsten van Het Grote Jongerenonderzoek 2024 gepresenteerd.
Jongeren tussen de 12 en 14 jaar hebben uitgebreidere sponsorvermeldingen nodig dan oudere tieners (15-16 jaar) om te begrijpen dat…
De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…
Uit recent onderzoek van MeMo² blijkt dat 2,2 miljoen Nederlanders luistert naar podcasts. Podcasts zijn nog nooit zo populair geweest.…
"Het VICE-dna sijpelt door al onze platformen. Het brengen van impactvolle en zicht verbredende verhalen is onze kern. We duiken…
Verslag Online Tuesday #81: “How to reach Generation X, Y and Z”Hoe bereik je de nieuwe generaties consumenten? Er is…
Van statische enquêtes naar dynamische conversatiesDe traditionele manier om iets te weten te komen over je doelgroep is door een…
Hoe jong is te jong? En dan heb ik het niet over de eerste keer alleen naar school fietsen of…
De belangrijkste lessen na een dag Kids en JongerenmarketingAls je het over jongerenmarketing hebt, lijken we er altijd van uit…
Joost van der Plas is medeoprichter van *bliep, een telefoniebedrijf dat werd bedacht met de hulp van jongeren. Het product…
Generatie Y moet op een bepaalde manier aangesproken worden om ze op de juiste manier te prikkelen, maar jongerenmarketing is…
Hoe kan jij als jong individu een verandering te weeg brengen in de wereld? Bij deze vraag werd stil gestaan…