Zo is Agis: Nieuw ontwerp Agisweb.nl door Lost Boys

5 november 2003, 20:07

Lost Boys realiseerde in een kort tijdsbestek een nieuw ontwerp voor de homepage van Zorgverzekeraar Agis. Het nieuwe ontwerp is duidelijker qua structuur en opzet, en sluit daarmee goed aan op de reclamecampagne van Agis. Lost Boys verzorgde naast het ontwerp ook de technische realisatie van de website, die onlangs gelanceerd werd.

Zorgverzekeraar Agis vroeg Lost Boys om een vertaling naar het internet te maken van de reclamecampagne met de pay-off ?Zo is Agis?. In deze campagne van het reclamebureau HorvarthSchenk wordt Agis neergezet als een actieve en bewogen organisatie die opkomt voor de belangen van haar klanten.

Bij het ontwerpen werd ervoor gekozen om enkele functionaliteiten die zich dieper in de website bevonden meer naar de oppervlakte te halen. Hiervoor is gekozen zodat deze de pay-off ?Zo is Agis? beter ondersteunen. Dit komt nu nadrukkelijk terug op de nieuwe homepage.

Voor de implementatie van het nieuwe ontwerp werkte Lost Boys nauw samen met de afdeling IT van Agis om de nieuwe website op tijd te kunnen realiseren. De gestelde deadline werd hierop gehaald. In de toekomst zal Lost Boys op projectbasis het interactieve deel van de communicatiestrategie van Agis Zorgverzekeringen verzorgen.

Bron:

http://www.persberichten.com/

Website:

www.agisweb.nl

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!