Werken bij een online startup en verantwoordelijk zijn voor grootse retailmerken van Nederland? #ADV

17 november 2014, 13:30

Nextail is de online organisatie voor alle formules van Blokker Holding, waaronder Blokker, Leen Bakker, Bart Smit, Intertoys, Xenos, Marskramer en Cook&Co. Wij werken voor onze formules in Nederland, maar ook in België, Duitsland en in de toekomst andere Europese landen.

Met de bundeling van online kennis en kunde binnen één organisatie en het realiseren van schaalvoordelen verwacht Nextail veel meer terug te krijgen op de investeringen in e-commerce én de volmaakte vervlechting tussen online en offline retail te realiseren.

Blokker Holding is de grootste non-foodretailer van Nederland en in praktisch iedere winkelstraat aanwezig. Ook online timmeren we hard aan de weg met als doel net zo onmisbaar te worden als in het fysieke winkelbeeld. Hiervoor heeft Nextail het levenslicht gezien. We zijn als familiebedrijf niet beursgenoteerd en denken dus niet in kwartalen, maar in een duurzame strategie en winstgevende groei. Onze medewerkers maken het verschil en dat is ook één van de redenen dat Blokker Holding met Nextail gestart is met een fris online team in een nieuw trendy pand.

Tientallen e-commerceprofessionals zijn aangenomen om Nextail handen en voeten te geven en onze ambitie is dan ook duidelijk: wij willen ook online de grootste non-foodretailer van Nederland worden! Deze ambitieuze doelstelling gaan wij bereiken met een team van de beste online professionals van Nederland.

Wij bieden diverse uitdagende functies in een succesvolle en groeiende organisatie en dat in een geweldig nieuw pand in Amsterdam Zuidoost. Ons professionele team is jong, dynamisch en de sfeer is ongedwongen.

Meedoen? Kijk dan verder voor onze vacatures voor senior online marketeer, online conversion manager en senior front-end developer.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

3 Reacties

    Mike van Hoenselaar

    Volgens mij is het business model van jullie al zo klaar als een klontje en is er daarom ook al niet meer over een startup te spreken. Nextail is gewoon een bedrijf net als velen andere. Het feit dat het net opgericht is, wil niet zeggen dat het een startup is.

    Het staat dan ook alleen in de titel, zegt genoeg lijkt me.

    Just saying…


    18 november 2014 om 08:15
    Mike van Hoenselaar

    Het stuk waar startup aangehaald gelezen.

    Vind nog steeds hetzelfde.

    Nextail heeft een prachtig omgeving waar de cultuur van een startup uitgeademd wordt. Aldus het artikel.

    Dat wil niet zeggen dat je ook een startup bent.

    Ik zeg dan ook niets over de kwaliteit of kunnen van Nextail.

    Juist niet, de baan bij Nextail is geweldig. Wie wil nou niet voor 10 URLs werken als online marketeer. Ik zit al prima, maar anders… 🙂

    Maar jezelf een startup noemen hoeft niet is voor mij meeliften op hipheid van het woord.


    18 november 2014 om 08:57

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!