Volg de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online advertising

Marketingfacts en MarketingTribune organiseren het Online Advertising Congres

Volg de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online advertising
,
@marketingfacts

Op 8 november organiseren Marketingfacts en MarketingTribune de eerste editie van het Online Advertising Congres, waar adverteerders, media-exploitanten en uitgevers inzicht krijgen in de meest recente ontwikkelingen en technieken. Automated trading, realtime bidding, mobile en social advertising, ze komen deze dag allemaal uitgebreid aan de orde. Tegelijkertijd besteden we aandacht aan de nieuwe regels op het gebied van privacy en cookies, die zorgt voor een verdere regulering van de markt.

Met alle aandacht in de afgelopen jaren voor m.n. social media lijkt de aandacht voor paid media verminderd te zijn. Onterecht, in onze ogen. Want ook op dit gebied zijn er belangrijke ontwikkelingen gaande waarvan marketeers zich bewust moeten zijn: realtime bidding, automated trading (zie 1, 2, 3), de nieuwe privacywetgeving, de inzet van paid media binnen social media en de effecten van de integratie van media. En de markt groeit.

Reden genoeg dus voor Marketingfacts om in samenwerking met MarketingTribune een congres te organiseren over dit onderwerp: het Online Advertising Congres.

Programma

De dag biedt een programma met o.a.:

Het volledige programma is te vinden op de Online Advertentie Congres-website.

Event-informatie

Het event wordt gehouden in de Lichtfabriek te Haarlem. 

De toegangsprijs is € 295,-. (Leden van Thuiswinkel.org en IAB en Twinkle Plus-abonnees betalen slechts €195,-; leveranciers € 695,-.)

Aanmelden

Update je kennis op het gebied van online advertising en zorg voor verbetering van uw online performance. Mis deze dag niet en meld je vandaag nog aan.

We zien je graag op 8 november!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.