Voice Marketing & Chat, hoe pak je dat aan? #adv

15 maart 2019, 09:58

Slimme spraakassistenten en livechat spelen straks een grote rol in ons dagelijks leven. Toch moeten veel organisaties hun eerste stappen op dit gebied nog zetten. Kom naar Voice Marketing & Chat in 1 Day en ontdek hoe bedrijven, zoals Talpa Radio, Aegon, IBM en GoSpooky & Speaky voice en chat succesvol toepassen. Kom donderdag 4 april 2019 naar Leusden voor Voice Marketing & Chat in 1 Day! Vergroot je vakkennis, doe inspiratie op én profiteer van een aantrekkelijke korting van € 50,- met code MFACTSVENC50.

Meld je snel aan!

Mediabedrijf CustomerTalk ontwikkelt communities en content rondom een aantal specifieke bedrijfsvraagstukken. Door onze niche aanpak kunnen we de diepte in gaan over specifieke onderwerpen en stellen zo ons publiek in staat met onze onafhankelijk informatie en diensten betere (strategische) bedrijfs- en/of investeringsbeslissingen te nemen. Tevens brengen wij vraag en aanbod bij elkaar zodat wij ook waarde kunnen leveren aan aanbieders van oplossingen en diensten rondom deze bedrijfsvraagstukken. CustomerTalk biedt deze dienstverlening via meerdere titels en evenementen, waaronder CustomerTalk (het voormalige ITcommercie), Bijgespijkerd, The Best of Global Digital Marketing, Customer Experience & CRM in 1 Day, Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day en Leadgeneration in 1 Day. Alle titels zijn handelsnamen van Lumido Business Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief