Versatel: multichannel in optima forma?

22 april 2005, 07:01

Ik wil deze prive-ervaring toch niet onthouden, zeker gelet op het multichannelcongres van Emerce gisteren. Afgelopen zondag was ik naar aanleiding van de tv-commercial van Versatel, naar de site van Versatel gegaan om mij direct aan te melden voor het nieuwe abonnement per augustus 2005. Helaas, na een postcodecheck (ik woon in ‘t Gooi) blijk ik nog niet per augustus aangesloten te kunnen worden.

Positief verrast word ik echter door een telefoontje van Versatel (afgelopen woensdag), uiteraard via een callcenter. De jongeman wist mij te melden dat ik een postcodecheck had gedaan op versatel.nl en zei, enigszins schuchter, dat de site niet helemaal actueel was en of ie een nieuwe poging mocht ondernemen.

Uiteraard zei ik, maar helaas per augustus geen aansluiting in mijn dorp. Commercieel ingesteld (gebriefed) vroeg de jongeman mij of hij mij een aanbieding mocht doen. Natuurlijk zei ik. Al genietend van zijn succes wist de jongeman mij te melden dat deze aanbieding dan per 1 december 2006 in zou gaan, want dat was het moment dat ik aangesloten kon worden (volgens de computer).

Ik reageerde: ‘1 december 2006?’. ‘Euhh….ja’, was de reactie van de jongeman. ‘Ga toch nog even controleren’, zei hij vervolgens. Wat minder enthousiast vervolgens beeindigde hij het gesprek: ‘Ik bel u over 1,5 jaar terug’……

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Tjsa, ’t Gooi; da’s natuurlijk ook redelijk buiten de bewoonde wereld 😉


    22 april 2005 om 07:25
    Boudewijn Janssen

    En ik maar potentiele postcodes en huisnummers uitproberen waar ik mogelijk naar wil verhuizen… Allemaal negatief, maar zouden ze allemaal een telefoontje krijgen terwijl ze van niets weten? 🙂


    22 april 2005 om 08:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!