Versatel: multichannel in optima forma?
Ik wil deze prive-ervaring toch niet onthouden, zeker gelet op het multichannelcongres van Emerce gisteren. Afgelopen zondag was ik naar aanleiding van de tv-commercial van Versatel, naar de site van Versatel gegaan om mij direct aan te melden voor het nieuwe abonnement per augustus 2005. Helaas, na een postcodecheck (ik woon in ‘t Gooi) blijk ik nog niet per augustus aangesloten te kunnen worden.
Positief verrast word ik echter door een telefoontje van Versatel (afgelopen woensdag), uiteraard via een callcenter. De jongeman wist mij te melden dat ik een postcodecheck had gedaan op versatel.nl en zei, enigszins schuchter, dat de site niet helemaal actueel was en of ie een nieuwe poging mocht ondernemen.
Uiteraard zei ik, maar helaas per augustus geen aansluiting in mijn dorp. Commercieel ingesteld (gebriefed) vroeg de jongeman mij of hij mij een aanbieding mocht doen. Natuurlijk zei ik. Al genietend van zijn succes wist de jongeman mij te melden dat deze aanbieding dan per 1 december 2006 in zou gaan, want dat was het moment dat ik aangesloten kon worden (volgens de computer).
Ik reageerde: ‘1 december 2006?’. ‘Euhh….ja’, was de reactie van de jongeman. ‘Ga toch nog even controleren’, zei hij vervolgens. Wat minder enthousiast vervolgens beeindigde hij het gesprek: ‘Ik bel u over 1,5 jaar terug’……
Tjsa, ’t Gooi; da’s natuurlijk ook redelijk buiten de bewoonde wereld 😉
En ik maar potentiele postcodes en huisnummers uitproberen waar ik mogelijk naar wil verhuizen… Allemaal negatief, maar zouden ze allemaal een telefoontje krijgen terwijl ze van niets weten? 🙂