Verontruste freelancers van de NTG muziekbladen starten weblog

11 juli 2004, 10:07

Via Punkey lees ik dat verontruste freelancers van de NTG muziek-bladen (o.a. OOR) een weblog zijn gestart om achtergronden en openheid van zaken te geven rondom de betalingsproblemen die zijn ontstaan binnen het concern. Power to the consumer is in dit geval power to the employee!

Volgens mij hebben ze bij punt.nl nog niet helemaal begrepen dat de berichten op een weblog in chronologische volgorde dienen te worden weergegeven, maar dat terzijde…

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    media

    Henk-jan, waarom zo snel op de teentjes getrapt? Ik vind het namelijk een goed argument dat je nu noemt (had ik even niet aan gedacht). Vwb het aanmaken van marketingfacts.punt.nl, hiervoor zijn een aantal reden. De belangrijkste is dat ik nieuwe weblogsoftware altijd test (tenminste als ik tijd heb en het de moeite waard is). Zo heb ik bijvoorbeeld ook een account bij web-log.nl. Een tweede reden is dat ik de (sub)domeinnaam liever zelf in mijn bezit heb ipv dat er iemand anders mee aan de haal gaat. Je hebt gelijk, ik heb die trucs niet echt nodig al ben ik altijd blij met een aantal extra bezoekers 🙂

    In ieder geval succes met punt.nl!


    11 juli 2004 om 12:46
    henkjan

    Waren mn teentjes niet hoor…

    sanks voor reactie..


    11 juli 2004 om 15:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief