Update: Netherlands MediaScope Results 2005

16 december 2005, 06:57

Update: Netherlands MediaScope Results 2005Voor de aanwezigen tijdens de afgelopen 212Amsterdam al een bekend verhaal, maar voor de afwezigen (marco?) is de gegeven presentatie online gezet. Een uitgebreid verslag van de avond is onder andere hier te lezen.

Het werd uiteindelijk een avond met vele levendige discussies, die ook tijdens de borrel werden voortgezet. Wat mij het meest is bijgebleven is dat wij in Nederland niet zo ver voorlopen op de rest van Europa als wij zelf schijnen te denken. Echter, de internetontwikkeling in de leeftijdsgroep 16-24 springt er wel uit en dit biedt zeker perspectief voor de komende jaren.

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

1 Reactie

    moraal

    was ook erg gezellig begrijp ik uit het verslag 🙂


    16 december 2005 om 07:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!