The Next Web: John Lunn – Bricks means clicks

23 april 2013, 17:59

John Lunn is al 15 jaar bezig met het bouwen van betalings- en anti-fraude systemen op internet. Daarnaast adviseerde hij al vele start-ups over deze zaken. Inmiddels zijn niet alleen start-ups meer een gewillig luisterend oor, op diverse conferenties en events spreekt Lunn over dit onderwerp. Eerder dit jaar was hij aanwezig bij het welbekende South By South West Festival (SXSW) en nu dus op The Next Web.

Bericht wordt verder af geschreven tijdens TNW – 25 april

Rianne Bartels
E-mailmarketeer bij 100% EMAIL

Rianne is e-mailmarketeer voor 100% EMAIL. Met een team van professionals houden wij ons bezig met alles rond e-mailmarketing voor verschillende mooie merken. Denk hierbij aan: responsive designs, de bouw van e-mail templates, het schrijven van copy, A/B en multivariate testen, koppelingen leggen tussen databases, het opzetten van campagnes en nog veel meer.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!