The Inner Circle wil elke seconde een date

28 januari 2020, 14:33

David Vermeulen (The Inner Circle): “Het hoogste doel is dat onze klanten de ware liefde vinden en samen het platform verlaten”

David Vermeulen is de oprichter van The Inner Circle, een dating platform voor ambitieuze mensen. Het platform tikt de twee miljoen leden aan, is actief in 25 landen en heeft een elitair imago. Waarom geloven ze er niet in om iedereen à la Tinder toe te laten?

David Vermeulen: ‘Ik was single, woonde in Londen en maakte gebruik van een datingapp. Daar kwam ik op allerlei rare profielen terecht. Bijvoorbeeld Hannibal_62, en dat bleek ook letterlijk een dame van 62 jaar oud te zijn. Ze gebruikte alleen een foto van twintig jaar geleden. Daar werd ik helemaal niet gelukkig van en bedacht: dit kan echt veel en veel beter.’ Hij startte een app voor kwaliteitsdating: The Inner Circle. Zijn primaire focus is het ontwikkelen van de bedrijfsstrategie om de community (bestaande uit de leden) te versterken. Of dit nu middels de app is of tijdens één van de wereldwijde evenementen.

Elke 20,4 seconden een ontmoeting

Hij streeft ernaar om zo veel mogelijk mensen bij elkaar te brengen. ‘Het is ons bizarre en ultieme doel dat mensen wél afscheid nemen van ons platform. Momenteel vindt er elke 20,4 seconden een (online?) ontmoeting plaats die is ontstaan door The Inner Circle. Er ontstaan dus al veel dates. Uiteindelijk willen we dat dat elke seconde gebeurt. Met als hoogste doel dat onze klanten de ware liefde vinden en samen ons platform verlaten.’

In de aflevering hieronder vertelt David Vermeulen hoe hij The Inner Circle laat groeien en winst maakt.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief