Aan TikTok, Snapchat en andere socials kun je een goede boterham verdienen. Dat weet Tim van der Wiel als geen…
Wouter Staal (Yoghurt Barn): ‘Slechts handjevol bedrijven opereert CO2-neutraal’Alle locaties van yoghurtketen Yoghurt Barn sloten hun deuren in maart. Dat…
Mollie is het Nederlandse bedrijf voor slimme (online) betaalproducten. Vooral nu, tijdens de coronacrisis, blijven de online betalingen pieken en…
De intelligente lockdown zorgt ervoor dat een groot deel van Nederland thuis aan het werken is en dat bedrijven (tijdelijk)…
YouTube is voor bedrijven enorm interessant en relevant, maar wordt niet altijd op de beste manier ingezet. Hoe word je…
Interview met Thijs Verheul van United Wardrobe“Fuck fast fashion” is het motto van Thijs Verheul, medeoprichter van online marktplaats voor…
Waarom klassieke autoproducenten het lastig gaan krijgenIn deze aflevering een gesprek met automotive business-consultant Jos van den Bergh over media,…
David Vermeulen (The Inner Circle): “Het hoogste doel is dat onze klanten de ware liefde vinden en samen het platform…
José Woldring (The Media Nanny) over PR, marketing en advertisingJosé Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat…
"In het begin werd er om ons gelachen"Niels Verwij (oprichter Dekbed-Discounter) is ondernemer pur sang: hij heeft een neus voor…
Wie zijn de influencers in YouTube-marketing? Iris Enthoven heeft naam gemaakt als YouTuber en is bekend als presentator van XITE…
"We zijn nog lang niet klaar met dit bedrijf"Rogier IJzermans (oprichter Born05) heeft zijn bedrijf Born05 uitgebreid met twee nieuwe…