Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Tim van der Wiel (GoSpooky): ‘TikTok wint het van traditionele media’

Aan TikTok, Snapchat en andere socials kun je een goede boterham verdienen. Dat weet Tim van der Wiel als geen…

Dit is de eerste Nederlandse horecaformule die klimaatpositief gaat ondernemen

Wouter Staal (Yoghurt Barn): ‘Slechts handjevol bedrijven opereert CO2-neutraal’Alle locaties van yoghurtketen Yoghurt Barn sloten hun deuren in maart. Dat…

Adriaan Mol (CEO Mollie): ‘We gaan momenteel als een malle’

Mollie is het Nederlandse bedrijf voor slimme (online) betaalproducten. Vooral nu, tijdens de coronacrisis, blijven de online betalingen pieken en…

Tonny Loorbach (IMU): ‘Ons boek maakt alle andere marketingboeken overbodig’

De intelligente lockdown zorgt ervoor dat een groot deel van Nederland thuis aan het werken is en dat bedrijven (tijdelijk)…

Peter Minkjan (5PM): ‘YouTube is heel belangrijk als je wilt scoren in search’

YouTube is voor bedrijven enorm interessant en relevant, maar wordt niet altijd op de beste manier ingezet. Hoe word je…

“Fuck fast fashion, lang leve tweedehands”

Interview met Thijs Verheul van United Wardrobe“Fuck fast fashion” is het motto van Thijs Verheul, medeoprichter van online marktplaats voor…

“We gaan netflixen in de auto”

Waarom klassieke autoproducenten het lastig gaan krijgenIn deze aflevering een gesprek met automotive business-consultant Jos van den Bergh over media,…

The Inner Circle wil elke seconde een date

David Vermeulen (The Inner Circle): “Het hoogste doel is dat onze klanten de ware liefde vinden en samen het platform…

Hoe werkt de PR van Martin Garrix en David Guetta?

José Woldring (The Media Nanny) over PR, marketing en advertisingJosé Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat…

Niels Verwij over de focus van Dekbed-Discounter

"In het begin werd er om ons gelachen"Niels Verwij (oprichter Dekbed-Discounter) is ondernemer pur sang: hij heeft een neus voor…

Iris Enthoven (XITE, Concentrate Bold): “Televisie is magisch, maar YouTube heeft het bereik”

Wie zijn de influencers in YouTube-marketing? Iris Enthoven heeft naam gemaakt als YouTuber en is bekend als presentator van XITE…

Rogier IJzermans (Born05) over startups en voice

"We zijn nog lang niet klaar met dit bedrijf"Rogier IJzermans (oprichter Born05) heeft zijn bedrijf Born05 uitgebreid met twee nieuwe…