Succesvolle multichannel strategieen

25 november 2002, 08:31

Op 29 oktober jl is de PIM Themasessie “Succesvolle multichannel strategie” gehouden. De presentaties van deze sessie zijn nu online beschikbaar.

Kees van Kaam MBA (ABN Amro), Trends en ontwikkelingen van multichannel marketing

http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_1_abn_amro.pps

Peter-Paul Lemmens (KLM), Multichannelbeleid binnen de KLM

http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_2_KLM.ppt

Lloyd Lo-A-Tjoe en Peet Nieuwenhuis (Citro?n resp. Bookmark), Introductie van de Citro?n C3, Multichannel en viral marketing.

http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_3_Bookmark.ppt

Ingrid Anderson en Erik van Zegveld (REMU BackOffice BV resp. Verdonck, Klooster & Asssociates), Omvorming van een call center naar een multichannel contact center bij een energiebedrijf

http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_4a_VKA.zip

http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_4b_REMU.zip

Bron:

http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/tsver021029.htm

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!