Succesvolle multichannel strategieen
Op 29 oktober jl is de PIM Themasessie “Succesvolle multichannel strategie” gehouden. De presentaties van deze sessie zijn nu online beschikbaar.
Kees van Kaam MBA (ABN Amro), Trends en ontwikkelingen van multichannel marketing
http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_1_abn_amro.pps
Peter-Paul Lemmens (KLM), Multichannelbeleid binnen de KLM
http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_2_KLM.ppt
Lloyd Lo-A-Tjoe en Peet Nieuwenhuis (Citro?n resp. Bookmark), Introductie van de Citro?n C3, Multichannel en viral marketing.
http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_3_Bookmark.ppt
Ingrid Anderson en Erik van Zegveld (REMU BackOffice BV resp. Verdonck, Klooster & Asssociates), Omvorming van een call center naar een multichannel contact center bij een energiebedrijf
http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_4a_VKA.zip
http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/PIM%20021029_4b_REMU.zip
Bron:
http://www.pimonline.nl/activities/ts-history/2002/tsver021029.htm