Sponsoring van het Marketingfacts Jaarboek 2012

12 maart 2012, 12:15

Al vanaf 2006 publiceren we jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek, hét naslagwerk voor iedereen die met online marketing te maken krijgt. Het boek geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing van het afgelopen jaar. In meer dan 300 pagina’s leggen we per onderwerp uit wat het is, waar de markt op dit moment staat en blikken we vooruit met verschillende trends. Voor een beperkt aantal sponsoren bieden we in het Marketingfacts Jaarboek 2012 diverse mogelijkheden om bij een groot online-minded publiek onder de aandacht te komen.

Na een uitgebreide inleiding over e-business wordt het Marketingfacts Jaarboek 2012 in twaalf hoofdstukken verdeeld, te weten:

  1. Online advertising

  2. Affiliate marketing

  3. E-mailmarketing

  4. Zoekmachine marketing

  5. Mobile marketing

  6. Social media marketing

  7. Online video

  8. Online branding & PR

  9. E-commerce

  10. Usability & design

  11. Customer service

  12. Webanalytics

Elk hoofdstuk beslaat drie delen, nl: wat is het, waar staan we en waar gaan we naartoe? Daarnaast voegen we bij elk hoofdstuk een case, een praktische how-to en een interview met een expert toe. Zo geeft het M! Jaarboek 2012, dat eind mei zal verschijnen, een flinke update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Voor een selecte groep sponsoren bieden we verschillende mogelijkheden om zichtbaarheid te creëren. Met een eerste oplage van meer dan 5.000 stuks bereik je een groot gedeelte van de online marketeers en beslissers aan klant- en bureauzijde. Daarnaast maken scholen ook gretig gebruik van de kennis die we in het boek verwerken.

In een sponsorpakket kan een organisatie kiezen voor een advertentie en case bij een specifiek hoofdstuk, jaarboeken met een eigen persoonlijke cover, een boekenlegger in alle gedrukte jaarboeken of een grotere afname tegen een scherpe prijs.

Vind je dat jouw organisatie relevant is voor de lezers van het Jaarboek en past bij één van de genoemde hoofdstukken? Of wil je meer informatie over andere sponsormogelijkheden? Neem dan contact op met Emile Peters via emile@marketingfacts.nl!

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!