Het inzetten van marketinginstrumenten helpt organisaties om zich als een aantrekkelijke werkgever te positioneren en medewerkers aan te trekken.
De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.
Met mijn team ontwikkelde ik de nieuwe Marketingfacts-website. Een kijkje in de keuken in dit mooie project. Incl. 10-stappen handleiding.
Aftellend naar 2020 is het natuurlijk weer tijd voor de lijst der lijsten: hoe deed Marketingfacts het zélf in 2019?…
Net verschenen: Marketingfacts Jaarboek 2019-2020 verandert mee met dynamisch vakHij is er: het Marketingfacts Jaarboek. Woensdag hielden we hem ten doop…
Het thema is geen hijgerig buzzword, maar domweg 'Work, Life, Marketing'Als geregeld bezoeker van dit onvolprezen shockblog over innovatie in…
Het nieuwe jaar is al knallend begonnen, maar dat doen we over een week nog even over. Kom op 8…
Het jaar 2018 zit erop, ook voor Marketingfacts. Een bijzonder jaar, want we gingen aan de slag met een compleet…
Marketing verandert en opvattingen over marketing ookToegegeven, het begon precies een jaar geleden als wat vrijblijvend gemijmer bij een bak…
Stats Dashboard uitgebreid met filters en mogelijkheden om te delenTwee jaar geleden had ik een idee. Een idee om veelgebruikte…
Deze week o.a. een online/e-mailmarketeer, een ervaren online & contentspecialist en een senior retail designer & visualizer Marketingfacts Jobs biedt…
Content marketeer, channelmanager digitale media, retail designer & visualizer lead en een uitdagende allround marketingcommunicatie-stage Marketingfacts Jobs biedt al jaren…