Reputation Monitoring & Management

Reputation Monitoring & Management

Ik wilde eigenlijk nog wat schrijven over de sessie Reputation Monitoring & Management op de SES. Hierin werd uitgelegd hoe je je online reputatie in de gaten kunt houden en wat je kunt doen als er (terecht of onterecht) negatief over je geschreven wordt. Met de snelle groei van user generated content en weblogs wordt het steeds belangrijker dit in de gaten te houden en er op de juiste manier mee om te gaan.
Maar aangezien Barry Schwartz, Andy Beal en Catherine Seda al van alles over dit onderwerp geschreven hebben, verwijs ik naar dit linkje.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.