Reclamevakbladen of Weblogtoppers?

26 november 2004, 05:55

Igor Beuker (IAB) zet op DutchCowboys de reclamevakbladen en marketing weblogs even naast elkaar en komt tot de verassende uitspraak dat reclamevakbladen achter de feiten aanlopen terwijl de marketing van vandaag kan worden gelezen op weblogs. Ben uiteraard erg blij met zijn complimenten dus op deze plaats een pluim terug voor het signaleren van deze trend, maar vooral het durven ventileren van deze mening!

Verder wil ik op deze plaats ook alle andere marktingbloggers een pluim geven voor hun werk. Wellicht niet altijd dagelijks, maar zeker zo waardevol.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Paul

    …we zijn goed bezig…ben nu al benieuwd hoe het speelveld er over een jaar uitziet :-))


    26 november 2004 om 13:17
    Christ

    Adverto goes IPO within two years from now 🙂


    26 november 2004 om 13:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!