Profiteert AH van prijzenoorlog?
Uit vertrouwelijke cijfers van ACNielsen, die in handen van zibb.nl/food zijn gekomen blijkt dat Albert Heijn een absoluut topkwartaal achter de rug heeft. Het marktaandeel van de marktleider bedroeg na het eerste kwartaal 28,1 procent. Een forse stijging ten opzichte van de 27,3 procent in het laatste kwartaal van 2004. De groei van Albert Heijn is nog indrukwekkender wanneer wordt gekeken naar het eerste kwartaal van 2004. Toen bedroeg het marktaandeel nog 26,9 procent.
Albert Heijn is nu weer in dezelfde positie als in het eerste kwartaal van 2002. Daarmee lijkt het voornaamste doel van de prijzenslag voor de grootgrutter uit Zaandam bereikt. Eerdere berichten gaven aan dat AH dupe zou zijn van de prijsoorlog.
mijn computer was kapot vandaar de late reactie,op 27 oktober wilde ik mijn spaarkaarten inleveren voor de pop-
penaktie ,toen bleek dat er geen pop meer te krijgen was,
Ik had wel 6 kaarten,verleden keer met die andere poppen
was het precies het zelfde ook niets.
Ik heb ervan geleerd ik doe er niet meer aan mee.
Dit wilde ik even kwijt.
Misschien zijn er nog ergens anders poppen.