Pringles in voetsporen van Yo Oma?
Na het succes van de ‘Yo Oma’-commercial lijken meerdere ad-verteerders te vallen voor het concept van 6pack ads: laat de doelgroep zelf de commercial bedenken. Afgelopen week werd via de nieuwsbrief en website van 6pack opgeroepen om mee te werken aan de reclamecampagne voor de nieuwe ‘Vlammend Hete Oranjepeper’-smaak van Pringles. Ook nu zal het winnende idee worden beloond met 2.000 euro (via: webnoise).
Iemand al een briljant idee?
Ja…
Ik heb gisteren bij 212 Amsterdam vernomen dat ik niet meer bij de jongerendoelgroep hoor. Mag ik dan nog wel een idee insturen?
Ik ben ook te oud… beschermt me wel voor een heleboel interactief (ongewenst) mediageweld 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!