• E-mail
    wordt gesponsord door

Podcast: Jacco Bouw (Webpower) over marketing automation en Chinese expansie

Innovation Works is een nieuwe podcast-serie van Richard Otto en Stephan Fellinger

Podcast: Jacco Bouw (Webpower) over marketing automation en Chinese expansie

In de nieuwe podcast-serie Innovation Works! interviewen Richard Otto en Stephan Fellinger experts over technologie, innovatie, talentontwikkeling en de veranderende (arbeids)markt. In deze eerste podcast op Marketingfacts deelt Jacco Bouw, internet-ondernemer met Webpower in onder meer China, zijn ervaringen en visie over hoe Chinezen naar de wereld kijken als het gaat om innovatie en talent.

Innovation Works! is een nieuwe podcast-reeks van media-ondernemer Richard Otto en 'Online Mediaman' Stephan Fellinger over de mix van innovatie en talent. In deze podcasts interviewt het duo diverse specialisten over kwesties op het kruispunt van innovatie en talentontwikkeling.

"Door internationalisering, vergrijzing en technologie verandert de Nederlandse economie sneller dan ooit"

"Door zaken als internationalisering, vergrijzing en technologie verandert de Nederlandse economie sneller dan ooit", vertelt Otto. "In onze podcast spreken we over hoe de politiek, het bedrijfsleven, onderwijs en de consument of burger op deze veranderingen kunnen inspelen." 

Fellinger vult aan: "De afgelopen jaren heb ik met enorm veel plezier en samen met anderen een aantal onconventionele talent- en innovatieprogramma’s mogen ontwikkelen. Talent en innovatie zijn in mijn ogen een Siamese tweeling die de komende jaren een belangrijke aanjager zullen zijn van nieuwe ontwikkelingen in onze economie en maatschappij."

In deze aflevering deelt Jacco Bouw, internetondernemer met Webpower, zijn ervaringen en visie. Bouw startte twintig jaar geleden met Webpower, gespecialiseerd in e-mailmarketing en outbound marketing. De afgelopen jaren is het bedrijf zich ook gaan richten op marketing automation.

"Hoe bekijkt China innovatie en talent?"

Sinds 2005 is Webpower te vinden in het buitenland, onder andere in China, en werd zo wereldwijd actief in e-mailmarketing. Bouw vertelt over hoe Chinezen naar de wereld kijken als het gaat om innovatie en talent, en wat het antwoord van Nederland hierop zou moeten zijn.

 

 

Credits afbeelding: Pixabay, licentie: CC BY-NC-ND (Niet-commercieel hergebruik)

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.