Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

E-mail al 50 jaar een bijzonder krachtig communicatiekanaal

Ergens in de tweede helft van 1971 gebruikte softwareontwikkelaar Raymond Tomlinson als eerste het @-teken in een elektronisch bericht. En…

Dit zijn de 3 genomineerden voor de DDMA E-mail Awards

Aan virtuoos e-mailtalent geen gebrek! Daarom organiseren we op 30 september wederom een losstaande editie van de DDMA E-mail Awards,…

E-mailmarketing vooral zaak van retescherpe campagnes

(Infographic) E-mailmarketeers anno nu doen meer dan alleen e-mailmarketingSlechts 25 procent van de respondenten besteedt zijn/haar tijd bijna volledig tot…

Alle e-mailmetrics blijven stijgen

Op 29 juni 2021 publiceerden Spotler en Tripolis de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021. Deze benchmark is een volledige analyse…

Hoe AFAS de kwaliteit van zijn online marketing bewaakt

Interview met Rik ten Wolde: "De gemiddelde Nederlander heeft geloof ik 9,61 vingers, maar ik ben nog nooit zo iemand…

Paaseieren zoeken is ook een marketingstrategie!

Heb jij de beschilderde eieren al klaarliggen om te verstoppen? Niet alleen in jouw achtertuin, maar ook in marketingcampagnes zijn…

Dit is waarom consumenten jouw e-mail openen

Doe je je stinkende best met al je copywriting skills om de perfecte onderwerpsregel voor je mail te bedenken, blijkt…

Waarde data in e-mailmarketing: datacollectie

Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel drie: het verzamelen van dataIn dit artikel vertellen we je meer…

Waarde data in e-mailmarketing: klantgedrag en segmentatie

Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel twee: klantgedrag en segmentatie voor e-commerceOver het algemeen beschikken webshops over…

De waarde van data in e-mailmarketing: personalisatie

Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel een: personalisatie in e-mailsData zijn essentieel voor e-mailmarketing en marketing automation.…

Nieuw leven in oude relaties door reactivatie

Reactivatie. Wordt nog relatief weinig gedaan, te weinig in elk geval. Want het kan een enorm krachtige manier zijn om…

Zo werk je aan betrokken en actieve ontvangers van je e-mailcampagnes

De levenscyclus van een nieuwsbriefabonneeHet is niet altijd makkelijk om nieuwsbriefontvangers betrokken en actief te houden. Het gevolg? Openingsratio's dalen,…