Online krant bouwt benzineprijzenvergelijker

28 augustus 2005, 06:05

image

De online versie van de Times Herald-Record heeft zichzelf uitgebreid met een benzineprijzenvergelijker. Iets wat ik een Nederlandse krant niet snel zie doen.

De Times Herald-Record is online al lang geen krant meer. Oké, ze brengt nog steeds het nieuws, maar biedt daarnaast ook een marktplaats, een autozoeker, een huizenzoeker, een baanzoeker, een vriendinzoeker, een reis- en hotelzoeker en sinds kort dus ook een benzineprijzenvergelijker.

En alsof dit alles nog niet genoeg is, houdt de krant zich ook nog eens bezig met online advertising, hosting en webdesign

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!