Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Of heel dom of hij heeft het idee dat negatieve publiciteit ook publiciteit is; kijk hij staat nu zelfs in Nederland op een weblog met zijn actie.
En hij is al door vele bezoekers van digg.com lastig gevallen..
Wat een hoop Michels 🙂
Een geweldig verhaal, zal wellicht een veel gehoorde case worden op seminars en congressen in 2006. Het toont eens te meer aan dat je je er niet meer vanaf kunt maken met slechte service. Eén ontevreden klant kan je fataal worden.
Henkjan, is er al meer bekend vwb rechtzaak mokka.punt.nl?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!