Nederlandse bedrijven klaar voor weblog als PR-instrument?

9 maart 2005, 22:07

http://hmestrum.blogs.com/my_weblog/2005/03/tulip_computers.html

Eerder deze week schreef Frank Janssen (TPG Post) over zijn persoonlijke ervaringen als weblogger. Ook Hans van

on Experience wat meer van zichzelf en zijn omgeving bloot. Hij heeft met zijn werkgever Tulip Computers afgesproken dat er vanaf nu vanuit Tulip offici?le support is voor zijn weblogactiviteiten. Hans over zijn gesprek met de CEO van Tulip: “Hij vindt het Tulip’s bijdrage aan de kenniseconomie en het maatschappelijk bezig zijn en ondersteunt mijn activiteiten op het gebied van webloggen van harte. Uit dit soort nieuwe initiatieven zullen immers nieuwe businessmodellen en activiteiten ontstaan.” Dat zijn wijze woorden en dat is een wijs besluit van het management van Tulip. Hans, mijn felicitaties! Tulip Computers treedt nu inderdaad toe “tot een select gezelschap van bedrijven die de weblog supporten.”

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!