NCCA 2015 kent twee nieuwe categorieën #ADV

5 januari 2015, 13:30

De jury van de Nationale Contact Center Awards heeft de categorieën aangepast. Aankomende editie komt de zogeheten Innovation Award te vervallen. Daarvoor in de plaats dienen twee nieuwkomers zich aan: de Social Media Service Award en de Service Technology Solution Award.

Hierbij in het kort de omschrijving van de twee nieuwe prijzen:

  • NCCA Social Media Service Award – Voor het beste, meest vernieuwende initiatief op het vlak van social media. Deze organisatie heeft op een innovatieve wijze echte topservice weten te realiseren op social media vlak, waardoor er een concreet meetbare win-win ontstaat voor zowel de klant als de organisatie. De case kan als inspiratie dienen voor vele andere bedrijven in Nederland en daarbuiten.
  • NCCA Service Technology Solution Award – Voor de beste en meest vernieuwende technologische serviceoplossing in een contactcenterorganisatie. De technologische oplossing blinkt uit in het realiseren van voordelen voor de klant en de organisatie en kan als voorbeeld dienen voor andere contactcenterorganisaties.

De overige categorieën zijn hetzelfde gebleven, te weten de Partnership Award, Customer Service Online Award, HRM Award en de Customer Experience Award. Het indienen van cases kan uiterlijk tot dinsdag 6 januari 2015.

Klik hier voor meer informatie. Lees hier wie afgelopen editie in de prijzen vielen bij de toekenning van de beste Nederlandse klantcontactcases.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!