Multi channel-autoblad

26 augustus 2004, 08:24

Eind september kan de autoliefhebber zijn geld spenderen aan weer een nieuw soort automedium. Uitgever Neofiet Cross Media Concepts in Hilversum komt dan op de markt met de Auto DVD, een combinatie van dvd, tijdschrift en internet gericht op de autoliefhebber.

De dvd, die maandelijks verschijnt, bevat 60 minuten aan dvd-informatie en een spel. Via dat spel kan de koper een toegangscode winnen tot een speciale internetsite. De redactionele content van zowel dvd als tijdschrift bestaan uit zowel redactionele als gesponsorde uitingen. Via de dvd kan ook contact worden gelegd met (al dan niet door adverteerders gesponsorde) webpagina?s waarop videobeelden kunnen worden vertoond en gekoppeld aan actuele informatie. De Auto DVD gaat 4,95 euro kosten.

Bron:

http://www.automotive-online.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!