Microsoft lanceert nieuwe virale campagne
Vanochtend ontving ik een verontrustend filmpje waarin de nodige vertrouwelijke informatie van mij wordt prijs gegeven door mijn financieel adviseur, waaronder mijn jaarloon bij Marketingfacts.
Het Belgische bureau Inspire blijkt in opdracht van Microsoft deze virale campagne met Mister Jefferson in de hoofdrol te hebben gelanceerd. In het standaard filmpje laat Mister Jefferson je kennismaken met zijn familie en geeft daarbij de nodige gevoelige details prijs aangaande plastische chirurgie, bezoek van porno-sites en gebruik van prozac. Doel van dit alles is om duidelijk te maken dat zonder goede beveiliging van je pc, je deze informatie dagelijks prijs geeft.
@Carl Mangold: het is natuurlijk ook niet voor nix van Micro$of.
Inspire did it again!
Ere wie ere toekomt.
Ben sinds 1 jaar een grote liefhebber van al hun werk.
Vond het filmpje op zich al enorm sterk hoor…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!