Marketingfacts vertegenwoordigd op #multichannel13

Luister naar de nieuwste ontwikkelingen verteld door onze bloggers

Marketingfacts vertegenwoordigd op #multichannel13

Vandaag en morgen vindt Multichannel 2013 plaats, de opvolger van De (Marketing)Dagen. Ook dit jaar is Marketingfacts weer vertegenwoordigd en spreken twee van onze meest prominente bloggers over actuele onderwerpen: influencer marketing en inbound marketing.

Influencer marketing

Morgenochtend zal Jan Willem Alphenaar een presentatie verzorgen over influencer marketing als onderdeel van socialmediacampagnes. Hij zal de voor- en nadelen belichten van andere socialmediamarketingmethodes en vervolgens ingaan op het effectief inzetten van online influencers.

Een nieuwe trend bij influencer marketing is socialmediaproductplacement. Wat dat is en hoe dat werkt zal hij in zijn presentatie toelichten.

Meer informatie op de site van Multichannel 2013

Inbound marketing

In de middag verzorgt Edwin Vlems een lunchsessie (zonder lunch) over inbound marketing. Inbound marketing is de filosofie achter een juiste inzet van social media en contentmarketing: niet om mensen mee te onderbreken ('outbound'), maar als magneet voor nieuwe klanten en omzet. Wie zit er nog op advertenties of verkooptelefoontjes te wachten? Edwin zal in zijn presentatie laten zien wat inbound marketing is en hoe het in praktijk kan worden toegepast.

Meer informatie op de site van Multichannel 2013

Schema

Kortom, twee actuele ontwikkelingen die je niet wilt missen. Verteld vanuit eigen ervaring en waar je als toehoorder meteen mee aan de slag kunt.

Beide sprekers zijn te zien in Theater 6. Jan Willem start al om 10:30, Edwin zal spreken vanaf 12:20.

We zien jullie morgen!

Wacht, wat? Nog geen kaarten? De toegang tot Multichannel 2013 in de Jaarbeurs is gratis. Meld je dus snel aan via de website van Multichannel 2013


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.