Marketingfacts vertegenwoordigd op #multichannel13
Luister naar de nieuwste ontwikkelingen verteld door onze bloggers
Vandaag en morgen vindt Multichannel 2013 plaats, de opvolger van De (Marketing)Dagen. Ook dit jaar is Marketingfacts weer vertegenwoordigd en spreken twee van onze meest prominente bloggers over actuele onderwerpen: influencer marketing en inbound marketing.
Influencer marketing
Morgenochtend zal Jan Willem Alphenaar een presentatie verzorgen over influencer marketing als onderdeel van socialmediacampagnes. Hij zal de voor- en nadelen belichten van andere socialmediamarketingmethodes en vervolgens ingaan op het effectief inzetten van online influencers.
Een nieuwe trend bij influencer marketing is socialmediaproductplacement. Wat dat is en hoe dat werkt zal hij in zijn presentatie toelichten.
Meer informatie op de site van Multichannel 2013
Inbound marketing
In de middag verzorgt Edwin Vlems een lunchsessie (zonder lunch) over inbound marketing. Inbound marketing is de filosofie achter een juiste inzet van social media en contentmarketing: niet om mensen mee te onderbreken ('outbound'), maar als magneet voor nieuwe klanten en omzet. Wie zit er nog op advertenties of verkooptelefoontjes te wachten? Edwin zal in zijn presentatie laten zien wat inbound marketing is en hoe het in praktijk kan worden toegepast.
Meer informatie op de site van Multichannel 2013
Schema
Kortom, twee actuele ontwikkelingen die je niet wilt missen. Verteld vanuit eigen ervaring en waar je als toehoorder meteen mee aan de slag kunt.
Beide sprekers zijn te zien in Theater 6. Jan Willem start al om 10:30, Edwin zal spreken vanaf 12:20.
We zien jullie morgen!
Wacht, wat? Nog geen kaarten? De toegang tot Multichannel 2013 in de Jaarbeurs is gratis. Meld je dus snel aan via de website van Multichannel 2013!