Marian Salzman: ‘Blogs destroy the corporate world’

15 september 2005, 05:27

Marian Salzman: 'Blogs destroy the corporate world'In de prachtige entourage van de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam had de afgelopen twee dagen het jaarcongres Consumententrends van Euroforum plaats. Een aaneenschakeling van megatrends, trends, trendwatchers en (gewone) ‘watchers’. Met als keynote speaker Marian Salzman, Executive Vice President en Director of Strategic Content bij reclamebureau JWT worldwide en een van ‘s-werelds leidende strategisten en futuristen. “Sleep is the New Sex”, China en Afrika waren thema’s waarover ze breeduit sprak. Maar ook de impact van het nieuwe internet werd breed uitgemeten. Internet en blogs was bij veel van de sprekers sowieso een terugkerend thema.

Hoewel het congres op de eerste dag enigszins mat van start ging, lukte het de organisatie toch om via een lange lijst van sprekers naar een apotheose toe te werken. Salzman was top of the bill, maar het programma had meer te bieden. Op Frankwatching een terugblik op een aantal hoogtepunten.

Internet, intranet, online media, online marketing en new business. Dat zijn onderwerpen die me boeien en waar ik me als webwatcher, publicist, gastspreker en consultant mee bezig houd. Vanaf begin 2004 deel ik mijn kennis en ervaringen via Frankwatching, een van de bekendste businessblogs van Nederland. Op die plek en daarnaast ook op Eventblogs.nl doe ik eveneens regelmatig verslag van events.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Jonathan Marks

    Evidently Marian performed well this time. Glad to hear it.


    15 september 2005 om 06:29
    media

    Heeft iemand Salzman nog gezien? Mijn kinderen wilden niet langer naar Talpa kijken 😉


    15 september 2005 om 17:06

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!