Madonna marketingvrouw van de eeuw?

6 november 2005, 09:07

image

Als ik ooit iemand zou moeten kiezen als marketingvrouw van de eeuw dan zou ik zonder twijfel kiezen voor Madonna. Het is ongelooflijk hoe ze met haar 47 jaar de show stal tijdens de MTV Europe Music Awards afgelopen week in Lissabon (Portugal). Wat een performance (wmv)!

Mocht je haar performance gemist hebben dan kun je deze alsnog hier bekijken and the watch new clip to “Hung Up” here

Met haar nieuwe single ‘Hung Up’ (waarin ze een sample van de ABBA-hit ‘Gimme Gimme Gimme A Man After Midnight’ gebruikt) zal ze ongetwijfeld opnieuw de internationale hitlijsten bestormen.

Met dank aan The Cool Hunter en VKMag hebben we voor de liefhebber ook het beeldmateriaal weten te bemachtigen:

optreden (wmv).

Internet zou internet niet zijn als de gehele cd Confessions on a Dance Floor inmiddels is te downloaden:

http://rapidshare.de/files/7220594/MadonnaConfessionsonaDancefloor1.rar.html

http://rapidshare.de/files/7220578/MadonnaConfessionsOnA_Dancefloor2.rar.html

index.php/weblog/confessions_on_a_dancefloor/”>

http://www.rtl.nl/experience/yorin_fm/entertainment/home/madonna_clip.xml

http://www.planet.nl/planet/show/id=74766/contentid=651547/sc=ba8333#top

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!