Maak je Facebook-plannen op orde in 2 webinars

5 mei 2014, 11:50

Facebook blijft de marketinggemoederen bezighouden. Want hoe verzorg je interessante, likeable en engaging content? En als je dat eenmaal op orde hebt: hoe zorg je ervoor dat je fans je content ook zien, terwijl Facebook langzaam de kraan dichtdraait? In 2 webinars op 6 mei (morgen dus) en 20 mei vertellen Aljo Hartgers en Peter Minkjan je hier alles over.

Hoe creëer je de optimale Facebook-contentstrategie – Aljo Hartgers

In dit Marketingfacts-webinar vertelt Facebook-expert én Marketingfacts-blogger Aljo Hartgers je hoe een optimale Facebook-contentstrategie creëert. Hij legt uit hoe je van (potentiële) klanten fans maakt, je doelgroep optimaal kan bereiken en Facebook kunt inzetten als marketinginstrument. Je krijgt o.a.:

  • Tips & trucs om een gedegen strategie te ontwikkelen en te analyseren.
  • Handvatten om je doelgroep optimaal te bereiken én resultaat te behalen uit je updates.
  • De beste voorbeelden die te vinden zijn van top-content.
  • Hoe je op basis van KPI’s en statistieken een managementrapportage kunt opstellen.

dinsdag 6 mei 2014, 11 uur (duur: 1 uur) – meer informatie & aanmelden

Hoe behaal je optimaal resultaat met Facebook Ads – Peter Minkjan

In dit Marketingfacts-webinar vertelt Facebook-expert én Marketingfacts-blogger Peter Minkjan je de fijne kneepjes van Facebook-advertising. Hij legt je uit hoe je dit effectief kan inzetten om meer fans, interactie, bereik en uiteindelijk meer sales en leads te genereren. Je krijgt o.a.:

  • Praktische handvatten om meer sales en leads te genereren.
  • Tips en trucs om zoveel mogelijk uit je budget te halen
  • Best practices van topadverteerders.

dinsdag 20 mei 2014, 11 uur (duur: 1 uur) – meer informatie & aanmelden

Kosten en inschrijving

De kosten voor deelname aan de webinars bedragen €95,- excl. BTW per webinar. Daarvoor krijg je een professioneel geregistreerd webinar, waarbij je de mogelijkheid hebt om vragen te stellen. De webinars zijn voor deelnemers naderhand onbeperkt terug te kijken en zijn gericht op gevorderden.

Meer informatie én de mogelijkheid om je in te schrijven vindt je via webinar.nl/marketingfacts/.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!