Loopt Australie achter?

6 april 2005, 03:30

Iemand enig idee hoe het gesteld is met de kennis van nieuwe technologieen bij de marketeers in Australie? In korte tijd kom ik eerst dit bericht over het geven van een boete van $6600 door de Australian Communications Authority aan carsales.com.au na het versturen van SMS berichtjes aan mobiele telefoonnummer verzameld uit de krant. Nu kunnen dit soort dingen gebeuren bij een iets te creatieve ondernemer, maar vervolgens lees ik dat grote bedrijven als Foxtel en ING Direct door een misser adverteren op p2p-netwerken, zoals Pirate Bay en TorrentReactor.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!