Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties.
Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl
Die is al vrij oud hoor…
vindt hem eigenlijk best wel goed!!!
Die is niet “vrij oud”, die is ontzettend oud. En niet eens leuk. Hij was pas leuk geweest als het bord voor de Febo had gestaan, op als het woord eten was vervangen door neuken. Nu slaat het gewoon nergens op.
Beste Captain Visstick,
Over smaak of humor valt te twisten. Ik heb even op jouw ‘weblog’ gekeken, en jij trekt zeker volle zalen??
wat een simpel plaatje al niet teweeg kan brengen.. 🙂
Pijnlijke confrontatie voor Visstick?
Hoedanook, al erg oud, maar niettemin erg grappig.
Wel een beetje je vakliteratuur bijhouden Jorn 😉 Heeft destijds in ReclameWeek gestaan en voor zover ik kan herinneren ook op de websites van Adformatie en Molblog.
Voor wat ik nog uit het archief kon halen:
Merk: Knorr
Bureau: PPGH JWT Groep
Publicatieperiode: mei 2005
Medium: Outdoor
Opdrachtgever: Unilever Bestfoods Nederland
Bekroning: Nominatie ADCN Lamp 2004
Doelstelling: Op een ludieke wijze knorr onder de aandacht brengen.
Omschrijving: Knorr hecht van oudsher aan een gelukkig gezinsleven waarbij natuurlijk de avondmaaltijd centraal staat. Om die reden moedigt Knorr met deze uiting, die verspreid over het Amsterdamse red light district geplaatst werd, de nederlanse man aan ‘straks lekker thuis te eten’.
Account: Patrick Joore, Dylan Dordregter
Creatie: Peter Clercx, Stephan Propper
Oud, maar blijft inderdaad leuk…
en die van mei 2005 was ook weer een remake.
Een remake van?
van een vergelijkbare buitenreclame van knorr of was het iglo?
moet even in het archief duiken.
de eerste keer als je m ziet is die leuk vind ik
de tweede keer al een stuk minder
(ik kom m elke keer tegen als het salaris binnen is 🙂
Dat laatste moet je me nog eens uitleggen Marc 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!