Knorr door de bocht?

8 december 2005, 12:29

Knorr door de bocht?

Een fake of bijzonder slechte (of goede?) mediaplanning?

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

12 Reacties

    Bart

    Die is al vrij oud hoor…


    8 december 2005 om 13:09
    Noedie

    vindt hem eigenlijk best wel goed!!!


    8 december 2005 om 13:36
    Cpt. Iglo

    Die is niet “vrij oud”, die is ontzettend oud. En niet eens leuk. Hij was pas leuk geweest als het bord voor de Febo had gestaan, op als het woord eten was vervangen door neuken. Nu slaat het gewoon nergens op.


    8 december 2005 om 14:31
    roro

    Beste Captain Visstick,

    Over smaak of humor valt te twisten. Ik heb even op jouw ‘weblog’ gekeken, en jij trekt zeker volle zalen??


    8 december 2005 om 14:47
    moraal

    wat een simpel plaatje al niet teweeg kan brengen.. 🙂


    8 december 2005 om 15:19
    Jort

    Pijnlijke confrontatie voor Visstick?

    Hoedanook, al erg oud, maar niettemin erg grappig.


    8 december 2005 om 16:13
    media

    Wel een beetje je vakliteratuur bijhouden Jorn 😉 Heeft destijds in ReclameWeek gestaan en voor zover ik kan herinneren ook op de websites van Adformatie en Molblog.

    Voor wat ik nog uit het archief kon halen:

    Merk: Knorr

    Bureau: PPGH JWT Groep

    Publicatieperiode: mei 2005

    Medium: Outdoor

    Opdrachtgever: Unilever Bestfoods Nederland

    Bekroning: Nominatie ADCN Lamp 2004

    Doelstelling: Op een ludieke wijze knorr onder de aandacht brengen.

    Omschrijving: Knorr hecht van oudsher aan een gelukkig gezinsleven waarbij natuurlijk de avondmaaltijd centraal staat. Om die reden moedigt Knorr met deze uiting, die verspreid over het Amsterdamse red light district geplaatst werd, de nederlanse man aan ‘straks lekker thuis te eten’.

    Account: Patrick Joore, Dylan Dordregter

    Creatie: Peter Clercx, Stephan Propper

    Oud, maar blijft inderdaad leuk…


    8 december 2005 om 17:44
    marcvg

    en die van mei 2005 was ook weer een remake.


    8 december 2005 om 17:52
    media

    Een remake van?


    8 december 2005 om 18:04
    marcvg

    van een vergelijkbare buitenreclame van knorr of was het iglo?

    moet even in het archief duiken.

    de eerste keer als je m ziet is die leuk vind ik

    de tweede keer al een stuk minder

    (ik kom m elke keer tegen als het salaris binnen is 🙂


    8 december 2005 om 18:14
    media

    Dat laatste moet je me nog eens uitleggen Marc 😉


    8 december 2005 om 18:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief