Hoe Speurders.nl Geenstijl-verkoop hielp

22 maart 2006, 06:12

Erwin Boogert schrijft op De Koopman over de rol van Speurders.nl bij de verkoop van Geenstijl aan De Telegraaf:

Dat Speurders.nl een rol heeft gespeeld bij de gedeeltelijke overname van Geenstijl door De Telegraaf lijkt duidelijk. Sinds oktober 2004 plaatst Geenstijl gepimpte Speurders-advertenties door naar haar weblog. Dat bood De Telegraaf anderhalf jaar de gelegenheid van alles en nog wat te meten.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    CasaMan

    Sorry hoor, maar wat een “loser” die Henk van Ess. Die interview technieken van van Jole komen me zo onderhand ook de neus uit. Hij kan zo gaan werken bij justitie met zijn eeuwige tunnelvisie!


    22 maart 2006 om 11:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!