Gone in a flash

5 december 2005, 14:23

Gone in a flash

Het is gebeurd met Macromedia. Vandaag is de aankoop a 3,4 miljard dollar door Adobe afgerond, nadat afgelopen vrijdag de antitrust-autoriteiten alles hadden goedgekeurd. Wat cru is de header op macromedia.com: ‘Adobe, formerly Macromedia’.

Ralph Bom
Co-founder en online marketeer bij Onstuimig Interactieve Communicatie

Ralph Bom is mede-eigenaar van online bureau Onstuimig.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Pierre

    Pfff, dat er vooral maar geen misverstand over bestaat. Tja, het is niet het eerste bedrijf dat ik op het web zo heb zien veranderen. Nou maar afwachten wat Adobe met haar nieuwe marktkracht gaat doen….


    5 december 2005 om 15:05
    Kasper Katje

    Jammer dat de naam Macromedia zo te zien niet behouden blijft.


    5 december 2005 om 15:50
    Michel

    Hebben ze snel gedaan die nieuwe site.


    5 december 2005 om 18:04
    Ayalon

    Denk dat het een mooie stap is voor Adobe. Beide bedrijven hebben een groot aandeel in wederzijdse produkten en er is redelijk veel overlapping en toevoeging denkbaar om wederzijds een sterker produkten op de markt te brengen onder een enkele bedrijfsnaam.

    Wat volgt? Adobe Linux met een geintegreerde flashbouwers cq players, openoffice met pdf writer als standaard documenttype, firefox met bekijk source via dreamweaver, microsoft publisher nee, fireworks suite.. Of draaf ik nu door?


    5 december 2005 om 19:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!